140518

Här var det dött ;)

I fredag fick vi hem Hö Hanna och jag så på 15 min hade vi fått allt Hö på plats, inte illa skulle jag vilja påstå det var en hel vagn.
På kvällen hade vi "aw" med jobbet. Vi bowlade åt tacos och drack gott!

Igår var det först städdag i stallet, vi gick igenom alla sommarhagarna och släpade bort en massa nyponbuskar och ris, mina armar ser ut som jag har försökt ta livet av mig.

På kvällen kom Malin Mattias Katten och Stoffe över så grillade vi och hade spelkväll. Det va riktigt trevligt.
Även om min kusin och syster försöker avslöja mina mörka hemligheter som att jag och Malin blir galna på varandra när vi spelar spel.

Nu ska jag strax åka och hämta Ragge, någon här hemma saknar honom väldigt mycket ( mer än mig förstås, jag saknar honom alltid! )
Först ska jag krypa ner bredvid älskling en stund och kolla klart på filmen :) 

Hoppas ni också har haft en lika bra helg som mig <3








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0