140506

Adressändrat och klart, nu blir han inte av med mig!
 
 
Idag skulle jag börja sätta igång hjärtat.
Kan ju säga att vi myste och borstade ist, det blåste och regnade och hon är inte så rolig att gå med i halv storm, så känns säkrare att vänta en dag extra än att få en stegrande häst över sig.
 
 
 
Vi har nyss stoppat i oss lite kvällsmat, blev fläskfile i ugn med sås tomater och ris.
Helt okej!
Så nu ska jag smälta maten en stund och sen är det dags att hoppa in i duschen.
 
 
 
 
Jag vill ha tips på bra bloggar att läsa.
Inga jävla mode bloggar utan vanliga!

Kommentarer
Postat av: Madelene Stråhle

Var ifrån mig

2014-05-07 @ 03:46:47
URL: http://madelenestrahlee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0