140501

Alltså det här med att cykla över djulöalè när man ska hem från stallet... Idag blåste det så mycket motvind att jag var tvungen att trampa i nerförsbackarna också för att ens rulla.

Det som brukar ta 15-20 min tog 30 idag, kan vart för jag fick hoppa av och gå med cykeln ibland. Inte okej!


Nu ligger jag i sängen och fryser som jag vet inte vad, ligger och skakar, det kändes ju inte så kallt ute?
Älsklingen sover redan och det va riktigt lockande att lägga min kalla kropp mot hans men skonar honom från det idag.


Nu ska jag försöka sova några timmar innan det är dags att hjälpa till på dressyrtävlingarna = cykla till stallet igen. Hoppas att det är bättre väder ikväll bara!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0