140327

En natt kvar!
Min rygg är dödens, jag kan inte ens böja mig för att knyta skorna.
Inte okej!

Jag skulle behöva boka en tid hos läkaren för att skriva ut lite smärtstillande. För det är inte kul att försöka sova med den här ryggen. Jag kan ligga i en ställning i ca 30 min max innan det börjar bli outhärdligt.
Försök sova medans man ska snurra runt var 30e min.


I helgen skulle det bli fint väder iaf, så det är skönt, ska försöka ta mig ut och gå lite då. Både med hästen och ensam.
Sen har jag tänkt hämta cykeln på fredag också, kan vara skönt om jag får för mig att cykla till gymmet någon dag, eller kors i taket till stallet ;)


Nu ska jag försöka härda ut dom timmarna som är kvar på jobbet :)



Kommentarer
Postat av: Anonym

Film hemma hos mig på lördag; )

2014-03-27 @ 11:17:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0