140325

Räkningarna är betalda, känner mig lite extra fattig den här månaden, hoppas på bättre lön i April!
 
 
Idag har vi storhandlat, och skulle naturligtvis köpa ett våffeljärn eftersom att Kaj inte hade något hemma, vi åkte nog till alla affärer i den här jävla stan men inte hittade  vi ett dubbel någonstans.
På elgigantens hemsida så stod det att dom hade 100 i lager i katrineholm men när man kommer in i butiken så hade dom TVÅ enkeljärn i butiken.
När jag frågade om dom hade några så gick han och skulle kolla men kom tillbaka och sa att det finns inga.
Men när man går in på deras sida så går det att beställa och "hämta själv" i butiken.
känns som att dom bara hade dom dyraste framme för att tjäna pengar.
 
 
vi fick iaf låna ett våffeljärn av en kompis till Kaj. så våfflor blev det.
 
 
Nu ska jag strax göra en macka att ta med till jobbet.
man blir inte så mätt på våfflor så lika bra att ta med en om man blir hungrig inatt.
 
 
hoppas att mina skor kommer imorgon också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0