140323

Det hände en spännande sak igår i stallet.
Vi skulle få EN ny häst som skulle komma igår men när jag kom till stallet så stod det TVÅ nya hästar där.
WTF?!
Visade sig till slut iaf vara en tjej som bara ska stå hos oss i en månad för hon går en utbildning.
Men det hade kanske vart bra att veta det innan eftersom vi hade massa prylar i den boxen. Och dessutom så har vi ju ingen Hage som den hästen kan gå i...
Ska bli spännande och se hur det löser sig.
Idag fick han gå i en sjukhage så får vi se hur det blir sen.

 
Älskling spelar FIFA och jag sitter med Paddan och spelar lite.
Har skickat efter ett par nya skor också från SVEA, snygga tygskor.

Han påpekade förut att jag snart har bott hos honom i 3 månader, vad hände och vart tog tiden vägen?
Längsta vinter OS-et i historien ;) ( Jag skulle ju bara bo här under OS, flyttade visserigen in två veckor innan och är fortfarande kvar )
 
Imorgon ska jag boka klipptid, ringde igår men det va ingen som svarade då.


Kommentarer
Postat av: madde

så nu kan man ju säga att ni är sambos ;)

Svar: Hahaa, ja det är sant, han blir aldrig av med mig ;)
Vera

2014-03-23 @ 22:14:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0