140319

jag har hittat en sida med massa roligt till naglarna, det enda problemet är att sidan är så seg så varjegång jag har lagt i typ 4 saker i korgen så tömmer den sig själv sen för den tycker att det har gått för lång tid.
Det suger.
 
 
 
En sak som jag inte förstår mig på är personer som tycker att vänskap kommer med "måsten", riktig vänskap handlar inte om att höras varjedag eller att man måste hjälpa till varjegång det händer något.
För mig är riktig vänskap dom personerna som man kanske ibland pratar med 1 gång i månaden, men när man väl gör det så är det som att det va igår vi pratade.
Att man alltid hittar tillbaka till varandra och att man kan lita på personen.
Sen finns det vänskap som är kortvarig, som bara varar under en viss period under ens liv och det är väl så det ska vara helt enkelt.
Och det känns som den kortvariga vänskapen kommer med fler måsten.

 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0