140318

Jag säger det igen, Ryttareliten vilket program!
Fantastiskt att kolla på.
 
 
Idag har vart en tung dag.
Men det behövdes göras så nu hoppas jag att vi kan gå vidare och att allt det här ligger bakom.
Jag är iaf sjukt glad över att jag har Kaj som alltid finns där.
Även om han så klart ibland är irriterande, men jag är ganska säker på att han känner så om mig också ibland.
Som när jag säger VA? 100ggr, det kan nog vara det värsta han vet skulle jag tippa på ;)
 
 
Nu är det fotboll på tv och jag äter naturgodis Kaj äter vanligt godis.
Känns som en bra tisdag.
Ska nog skära upp lite vattenmelon och smaska på kanske :)
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

♡♥

2014-03-18 @ 21:50:04
Postat av: madde

♡♥

2014-03-18 @ 21:50:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0