140203

Idag har vi vart duktiga, vi rensade ut vinden, det va helt fullt när vi började och nu står det typ trekartonger med saker där.
Det gick hyfsat bra ändå, jag va bar sur en liten stund, och det va för att jag inte hade ätit och när jag blir hungrig så blir jag värre än skickers reklamen :)

Men det löste sig också som tur va!
Vi har skrivit matlista för hela veckan och handlat till det dessutom, fantastiskt!


Imorgon ska jag vakna skapligt fast jag vänder på dygnet, ska hinna fixa nya naglar göra köttfärslimpa och sen på kvällen så har jag stallet.

Har jag sagt att jag har världens bästa pojkvän? Annars så gör jag det nu, han är bäst i världen! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0