140616

Idag ringde min veterinär från strömsholm upp mig och vi bokade in ett besök till nästa torsdag.
Då ska hon komma och kolla om Geo är halt, är hon halt så skriver hon ett intyg till mitt försäkringsbolag om att
dom har gjort vad dom har kunnat och hon blir utdömd.
Känns jävligt jobbigt.
Men samtidigt lite skönt, en häst mår inte bra av att vara halt i över ett år.
och ska man vara egoistisk så har man ju inte en häst för att inte kunna rida.
Hade jag köpt en häst som va 20 år så hade jag kunnat ta att man inte kan rida, men hon har precis fyllt 7 år.
 
Så vi får se hur det blir.
Fram tills dess ska hon iaf få gå ut i gräshage med Diamond och bli ompysslad.
 
 
 
Nu ska jag bara skicka in fakturan från förra veterinärbesöket eftersom jag trodde att det va sista på ett bra tag eftersom hon blev friskförklarad så skickade jag aldrig in det.
Ska nog ringa till Folksam imorgon och prata med dom.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0