140605

Ska strax gå ner i tvättstugan och hämta upp den sista tvätten från torkskåpet.
Känner mig ganska duktig idag iaf, tvättat damsugit, skurat golven och bäddat rent i sängen.
Kommer bli skönt att få krypa ner i  en nybäddad säng och att det är rent  överallt.
Det är lite min grej innan helgen att jag vill ha det rent överallt så kan man ta helgen som den kommer.
 
 
Har fixat lite med mitt projekt i garaget också, så det är målarfärg överallt!
Men det blir nog bra till slut, kommer komma en bild när det är klart!
 
 
 
Nu ska jag vänta in älsklingen som spelar match (Hoppas dom vinner) tror att vi skulle göra revbenspjäll idag. Eller rättaresagt han får göra  revbenspjällen :)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0