140715

Igår va en av dom värsta dagarna i mitt liv.
Geopard älskade hjärtat fick somna in.
Fyra år har vi fått tillsammans 2 år där det har vart ridning och kul och ca 2 år av skador, nu senast 1 helt år med hälta.

Det va fruktansvärt och jag vill aldrig mer skaffa ett djur känner jag just nu.
Att vara med när dom tar bort ens djur är aldrig kul, fast kändes ändå lite som att hon är värd att jag är den som håller i henne och säger hejdå.
Inte någon okänd människa.

Så fort jag hörde smällen så sprang jag in i stallet, jag skulle absolut inte vända mig om hade jag sagt till mig själv men det går i reflex som att jag ville se att det gått bra.
Så självklart vände jag mig om när jag sprang.


Sen låg jag i fosterställning inne i foderkammaren och grät tills gubben kom och sa att allt var klart.


Sen fick jag ringa kaj som kom ut och hjälpte mig att skölja bort allt blod.
Det gick bara inte att göra det själv. Jag är otroligt tacksam över att jag har dig älskling! 


Idag har jag mest mått dåligt.
Det är som en klump med ångest som ligger i magen.


Sov så gott mitt hjärta





Kommentarer
Postat av: Madde

<3<3

2014-07-15 @ 20:33:31
URL: http://madelenestrahlee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0