140208

Igår åkte vi till Linköping/Norrköping och köpte en dator till mig :)
En HP blev det, är nöjd än så länge.
Det ända jag inte va nöjd över var att det är windows 8 på den, VÄRDELÖST!
Men hjärtat är bäst och fixade så jag slipper den layouten utan har den "vanliga"  med startknapp och skrivbord.
Så nu är jag lycklig igen!
 
Sen fick jag med mig ett par helskodda ridbyxor också.
Köpte ett par gråa, dom som är kamouflage testade jag också, men dom va inte alls lika snygga som dom ser ut att vara i katalogen, sen kan det ju vara för att jag har korta små korvben ;)
 
 
Nu ska jag strax åka till stallet.
Ska rida Brajjan idag, igår fick han vila, jag va dyngsur efter att ha tagit in hästarna och hängt ut alla täcken.
Hatar det här skitvädret
Ska kolla klart på skidorna först bara innan jag åker, Silver till Kalla, det är ju fantastiskt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0