140202

Igår va jag duktig och gjorde jordgubbspaj med vitchocklad över.
Sen bakade jag bullar med Philadelphia Marabou i, jag tyckte inte att pajen blev så god, för lite bär men när jag hade i bären så fick det inte plats fler..
Well, man lär sig av sina misstag?
Hjärtat tyckte iaf om pajen och det är väl huvudsaken eftersom det är han som äter mest paj :)


Ikväll blir det tacopaj, ska nog sno med mig lite av det till matlåda imorgon. Man får passa på när det är något extra gott :)


Ska strax åka till stallet.
Bästa Geo fäller massor nu så hon är extra gosig, hon älskar när man kliar henne med en vanlig hårborste.







Kommentarer
Postat av: Fanny

Så gott med bullar!!

2014-02-02 @ 18:52:01
URL: http://fannystaaf.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0