140201

Måste boka tid för besiktning av kotten!
Och så har hästen tappat en baksko, så måste ringa Strömsholm och be om lugnande! Och boka en återbesökstid med dom. Känns som det kommer bli en dyr månad?

Jobb måndag till onsdag på packen nästa vecka också, kanske är tur iofs med alla utgifter som kommer komma...

Idag ska jag inte göra allt för mycket, känner mig iaf betydligt piggare idag än i torsdags så ska först knata över till Ida och kolla igenom vårt paket som kom igår. Hon bor ju bara ett stenkast ifrån hjärtat nu så en lagom promenad.
Sen ska jag köpa mjöl, Philadelphia ost med Marabou och vit choklad.
Ska ha den vita chokladen till jordgubbspajen tänkte jag.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0