141210

vi hade tydligen tvättstugan idag, tur att jag kollade det när jag kom hem från jobbet.
 
 
Sista rycket på den här jobbveckan inatt då.
Så fruktansvärt skönt!
Och vad skönt det ska bli att jobba dag igen!
 
 
Jag funderar på att söka jobb i någon "konsum/ica" butik.
känns som det är lättare att kunna ha extrajobb i en sån affär när man är mamma ledig.
Jag vill ju inte ta ut mamma dagar alla dagar i veckan utan vill jobba lite extra.
Naturligtvis inte dom första månaderna men sen, jag vill  ju också kunna spara lite dagar som man kan ta ut extra vid semester.
Och så tror jag att det är bra att komma bort lite och jobba någon dag i veckan.
 
 
Nu har jag iaf börjat med julklapparna.
Det är väl fantastiskt.
Saker som ska skickasefter är hemklickade.
Eller ja jag funderar fortfarande lite på om pappa inte ska få en Manchester City jacka men den kan jag nog skicka efter innan helgen för att få den innan jul.
Värre med saker från typ USA.
 
 
Nehe, kasta i sig lite mat innan det är dags att hänga upp tvätten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0