141209

Jag hade satt som mål att köpa iaf EN julklapp till alla jag ska köpa till innan helgen va slut.
Det gjorde jag inte.
SÅ nu är nya målet att bli klar med allt som ska skickas efter innan helgen som kommer.
Sen ska jag försöka få med min blivande man på en shoppingtur till Norrköping också, om ingen annan vill följa med?
Ska kolla om dom har lite julklappar också.
 
 
Det värsta är väl att försöka hitta julklappar till hjärtat, han sitter ju alltid vid mig i soffan när datorn är framme
 så det är svårt att hitta bra saker.
Han har ju iofs skrivit en liiiiten önskelista.
men det är så svårt att veta om någon i hans familj kommer köpa det eller inte.
Har iaf bollat lite med min syster om ideer som hon skulle framföra till mamma och pappa.
Man är inte en riktig del av familjen innan man har blivit besviken av deras julklappar konstaterade vi igår.
 
 
 
Just nu sitter jag och väntar på att Lassen ska bli klar i ugnen.
Jag älskar det Hjärtat däremot är inte lika imponerad.
Så när jag valde lasagne och ugnspankaka den här veckan va jag nog ingen höjdar tjej ;)
 
 
Tisdag idag men för mig känns det som Onsdag eftersom jag jobbar natt den här veckan så börjar vi ju på söndagen så halva veckan är avklarad.
Riktigt skönt med en långhelg sen eftersom jag jobbar dag igen nästa vecka (hoppas jag)
 
 
 

Kommentarer
Postat av: adde

Jag skulle också behöva åka till Norrköping och hitta en klänning

2014-12-09 @ 19:03:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0