130914

Jag har fortfarande inte somnat.
Värdelöst, bestämde mig för att läsa lite ist, och nu är det snart dags att gå upp.

Idag har pappa bowlingmatch och jag har lovat att åka och kolla.
Mamma och jag brukar göra det tillsammans men hon är i Sthlm så jag får hålla ställningen ensam idag.

Sen blir det stallet, Pernilla ska iväg och tävla och ville ha sällskap så jag sa att jag kunde följa med, hon startar 20 över 7 ikväll så kommer bli en sen kväll i stallet.

Sen hoppas jag på en bra kväll med "han som inte förtjänar ett namn" som vi så fint har börjat kalla honom.
Kanske skulle döpa honom till det i telefonen? Fast då har han ju fått ett namn så då försvinner ju logiken bakom det hela ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0