130903

Nu har bästa Stephanie åkt till USA.
Saknar henne redan vem ska jag nu berätta allt som händer i mitt liv för?
Ingen är så insatt i alla mina svåra livs val som henne!

Ska öppna en blogg med lösenord som bara hon kan så kan jag skriva alla mina funderingar där. Och hon kan svara när hon har tid!
Bäst!


Sitter i bilen påväg till Eskilstuna.
Jag försov mig kan man väl säga...
Skulle ha vart i stallet tidigt. Va där kvart i 4, ingen panik!

Såg dessutom att spånet har kommit så skulle ju behöva flytta in det ikväll?
Får se hur sent jag kommer hem igen.


Kommentarer
Postat av: Stephanie

Men aaaw! Saknar dig också! :(
Du får skriva på Facebook så svarar jag när jag kan ;)

2013-09-08 @ 23:45:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0