131127

Igår hann jag med alla mina måsten som tur va.
Betalade alla räkningar (jävligt dyr månad med veterinär och medicin till hästen) köpte mat till Maja, och det viktigaste av allt jag gick upp i tid ;)


Tömkörde hästen också, hon fick ett litet ryck men jag va ju inte i träffområdet längre eftersom jag tömkör så det gick mycket bättre.

Sen va det bara att kasta in hästarna och slänga på Brajjan utrustningen och ta en sväng i tältet med honom.
Det kan ha vart det bästa ridpasset på honom, han va så himla ridbar, och mjuk!
Annars brukar han spjäla emot och höja halsen men idag så gick han lågt när jag ville och hängde inte i handen.
Det va riktigt kul, synd bara att det va så sjukt kallt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0