131113

Jag vet inte vad jag vill längre, allt och upp och ner.
Jag mår dåligt av alla saker som är ouppklarade, hästen blir som sagt (förhoppningsvis) uppklarad på måndag. Lägenheter är jag super pepp på men det finns inga som jag direkt känner wow för.
Hittade en som jag skulle kunna tänka mig att kolla på men den va på markplan och jag vill kunna sova med balkongen öppen utan att det kommer in en våldtäktsman. (Eller massa snuskiga kryp)


Sen har jag börjat fundera på julklappar, jag skulle verkligen vilja köpa typ en biljett till pappa och mig att kolla på fotboll, Manchester city så klart.
Men jag är så dålig på att organisera saker, kolla upp flygplan hotell hur vi ska ta oss dit osv. 
Jag blir bara så trött på mig själv just nu.

Hoppas ni har det bättre än vad jag har helt enkelt 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0