130624

Du får mig att släppa precis allt, jag kan vara huvudstupa kär i någon och så hör du av dig och poff så är känslorna för den andra killen borta.
Du får mig att känna mig värdefull, även om det inte alltid har vart så. Det finns gånger du har fått mig att hamna på botten också. Men på något sätt har jag lärt mig hantera det här. Jag lever på dom bra stunderna.

Jag klagar egentligen inte, är det så lätt att bli av med känslorna för någon är det nog bra att man inte gör något seriöst av det!

Men ändå, hur fantastisk hade det inte vart om jag kunde känna så för någon som kände så för mig också?
Jag är lixom fast i någon jävla mellan fas överallt.

Nu ska jag åka till stallet och fixa.
Mickis ska följa med ut och rida på Colorado idag :)
Då blir han glad när han får röra lite på fötterna :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0