130702

Jag brukar inte låta min rygg/reumatismen påverka mig så pass mycket att jag visar det.
Inatt har det vart outhärdligt.
Det första jag gjorde när jag kom innanför dörren här hemma va att kräkas.

Jag vet inte riktigt hur jag ska få vardagen att gå ihop när vad jag än gör så värker ryggen som resulterar i att jag inte kan sova och får sjuk huvudvärk!


Inatt har helt enkelt bara vart skit!
Och för att inte tala om K, jag förstår inte varför jag gör så här mot mig själv. Jag tror varenda gång att den här gången kommer jag inte må piss. Och självklart så blir det inte så utan på något jävla vänster lyckas du alltid trycka ner mig mer.
Och lite av min grej när killar gör så är att "det är för att jag är tjock jag måste gå ner 10kg till"

Jag förstår inte varför jag inte bara kan ta mig i kragen och lämna skiten bakom mig. Jag mår ju inte bättre i slutändan iaf.


Nu ska jag ta två tabletter och sova!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0