130221

Något som jag har en fruktansvärd fobi över är toaletter, och spc offentliga så som på jobb, skola, affärer osv.
På jobbet har det gått så långt att jag håller mig tills jag kommer hem om jag inte håller på att kissa på mig!

Men så idag så skulle jag vara modig och använda toan ändå.
Vilket jag ÅNGRAR något fruktansvärt.
Jag förstår inte vad det är för folk som jobbar här.
Går man på toa SPOLAR man efter sig!
Lämnar man märken så gör man RENT efter sig!
Inget av det ovanstående verkar folk förstå.
Idag fick jag nog och tog upp det med chefen.
Han skulle kolla om dom kunde sätta upp någon "påminnelse" lapp om att spola.
Det är ju inte så att dom inte städas, under en vanlig dag så är dom ju där och städar tre till fyra gånger.
Snuskerier är vad det är!!


"Om du bajsat har, lämna inget kvar"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0