131203

Jag älskar att vara i min lilla bubbla.
Jag känner mig trygg och lycklig där.
Men idag fick jag kliva ut i verkligheten.
Bilen fick nya vinterdäck (billigt?!!!) och hästen fick Hö (förmodligen också billigt?!!?)
Men så har jag frågat bilexperten (Johan) om varför min bil helt plötsligt vill att ratten ska vara sne när jag åker rakt.
Tydligen så är det inte bra att köra i gupp (läs en grop på Coop parkeringen som va 30cm djupt och brett) med bilen. Och spc inte om man svänger samtidigt.
Så nu måste jag lämna in kotten.
Varfööööör????
Kände idag dessutom att om jag kör mer än 70 så sladdar bilen, eller det känns som man kör på is och den kastar sig lite som den vill. #utmanaröderlite

Så nu ska jag iaf sova, 450 Hö balar senare.
Vaknar jag innan 8 är det ett misslyckande 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0