121012

Nu är jag sjukt lycklig!
Först fick jag sova riktigt bra efter jobbet från halv 10 till 2, sen när jag vaknade skickade jag efter massa saker från Victoria's secret!

Jag har inte skrivit något om det men när jag va i London åkte jag till victoria's secrets butik där och shoppade massa fina underkläder som dagen efter blev snodda från vårar hotellrum, har anmält allt till polisen i London så man kan få försäkringspengar från resan. Stället va tydligen ökänt hos polisen jävligt kul att man får veta det innan man bokar det stället?!!


Anyway, dom jag hade köpt fanns såklart inte i min storlek på internet men köpte massa andra fina!
Jag är jävligt lycklig över att jag gick in hos dom eftersom deras storlekar inte alls är som våra.

Så underkläder för 3000 är på väg hem, köpte lite annat också iofs :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0