121110

Om jag somnade snabbt igår?! Skoja inte, Madde ringde mig 20 över 11 och då trodde jag att det va morgon och dags att gå upp.
Som tur va fick jag ju sova ett tag till ;)

Kotten fick på sig vinterdäcken igår så nu kan det dröja en månad till innan snön kommer!
Har man inte vinterdäck kommer snön direkt men har man det så kommer den inte på evigheter. Jag avskyr ju iofs snön så skönt så länge den håller sig borta!


Nu ska jag äta frukost och sen blir det en promenad med Raggisen!

Hjärtats sår har börjat se mycket bättre ut, måste kolla med veterinären bara om stygnen, dom håller på att läka in i såret just nu så är nog bäst att klippa bort dom!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0