120524

Jag tänkte på en sak, folk som är så tjocka att dom typ inte kan ta sig in i bilen/får ligga ner för att kunna använda ratten typ.
Dom känns som något slags trafikfara? Jag menar om dom inte kan lyfta in benen i bilen hur snabbt kan dom flytta från gas till broms?
Och om dom måste ligga ner för att kunna snurra på ratten så kan dom väl inte se så bra?
Sist men inte minst så måste väl bilen få en betydligt längre bromssträcka eftersom det blir så mycket tyngre, spc om dom har hela sin familj med sig?!

Inte politisktkorrekt av mig att skriva sånt här, men jag kan inte sluta fundera över det efter att jag såg en Volvo 740 med 4 över 100 kg var. Dom fick i princip inte plats. En femte hade garanterat inte fått plats!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0