120522

Idag upptäckte jag att jag är SJUKT!!!!! dålig på att cykla långsamt.
Jag har ingen ro att sitta och glida på cykeln.
Fort ska det gå!

Sommarväder idag också, så ska ta mig ut till stallet om en stund.
Jag vet att det va något superviktigt jag skulle ha med mig till stallet, men vad?
Vi får se om jag är riktigt duktig och orkar ta mig till gymet också?
Jag BORDE!!!



Och som jag LÄNGTAR!!!! till Juli.
Ska fixa ut sadelprovare till hästen då!
Vet inte om jag ska fixa en hopp och en dressyr eller en som passar till allt?
Det är ju trottsallt alltid skönare att hoppa i en hopp och tvärtom!
Det är ju ett tag kvar så hinner fundera.
Det ända kravet är väl att dom är bruna, inte ljusbrun utan mörk/rödbrun.
Mycket att tänka på ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0