120513

För ett tag sen hade nog en bit av mitt hjärta gått sönder av den här informationen.
Men idag känner jag inget, eller jo, glädje kännder jag nog.
Skade glädje framförallt, din dumma jävel vad bränd du kommer bli!
Moahahaa!
Förstår inte hur man kan sätta sig i samma situation gång på gång.
Men, det är förengångsskull inte mitt problem.



Firade min minsta kusin igår som fyllde 20 år i veckan.
Va riktigt trevligt, hon hade fått "Harry potter´s magiska bönor" med 100 smaker.
Det va inte riktigt hundra olika smaker i burken så klart.
Det va olika färger på bönorna och i varje färg fans det en "bra" smak och en "dålig".
Typ, den ena gula smakade endera Smörpopcorn eller Mögelost.
och några av dom dåliga smakerna va, Hundmat, Spya, Blöja, Snorkråka osv.
Det va så SJUKT äckligt, men roligt också!


Förövrigt är det idag det gäller.
Håll tummarna för att City klarar av att vinna mot QPR och därmed vinner PL!!!
Hoppas hoppas hoppas, men som cityfans vet man att man inte kan ta ut något i förskott!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0