120502

Idag har vart en såndär grym dag i stallet!
Har tränat mycket halt/igångsättning galopp/avsaktning senaste dagarna och idag
gick det riktigt bra.
Stod massa hinder på banan så tänkte att som avslutning kunde hon få ta ett språng på räcket.
Det va inte så högt 80cm kanske. Jag hade totalt glömt att min häst skjuter mig ur sadeln så fort hindret
är högre än 60 cm.
Så med mina läder jag hade idag flög jag naturligtvis som en liten vante...
Eller ja jag trilla inte av men det va nog fan inte långt ifrån!
Tur att hon alltid är super snäll när hon känner att jag tappat balansen och saktar av.
Men det va roligt!
Måste åka till Ridhus snart och hoppa lite ordentliga hinder!
Och med läder som passar uppgiften ;)

 
So, I said to him, I said, "You pop that gum one more time..."
And he did.
So I took the shotgun off the wall and I fired two warning shots... Into his head..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0