120501

Jag hade helt glömt bort min "Kravlista" som jag skrev för hundra år sen.
Tills jag fick en kommentar med svar på den, sjukt kul!
Jag gillar att dom skriver "jag passar på allt" sen är det någon född 74 som har skrivit...
Letade upp listan och här kommer den


"Krav lista" ;)

[ ] Icke rökare

[ ] Opundad

[ ] Får inte ta stor plats i sängen

[ ] Inte för lång

[ ] Inte för tanig

[ ] Har två täcken i sängen

[ ] Inte vara för kort

[ ] Helst inte snusa

[ ] Vara bra på att spela gitarr

[ ] Ha en bokhylla med minst 10 böcker

[ ] Kunna laga mat

[ ] Inte under 22 eller över 32 ( 35 om du är Fredrik Ljungberg )

[ ] Ingen konstig frisyr

[ ] Snygg rumpa

[ ] Snygga läppar

[ ] Ägare till en Audi R8 ;)

Kommentarer
Postat av: sv

[x] Icke rökare



[x] Opundad



[x] Får inte ta stor plats i sängen



[x] Inte för lång



[x] Inte för tanig



[ ] Har två täcken i sängen (går att ändra)



[x] Inte vara för kort



[x] Helst inte snusa



[ ] Vara bra på att spela gitarr (har gitarrer, men kan knappt spela...)



[x] Ha en bokhylla med minst 10 böcker



[x] Kunna laga mat



[x] Inte under 22 eller över 32 ( 35 om du är Fredrik Ljungberg )



[x] Ingen konstig frisyr



[ ] Snygg rumpa



[x] Snygga läppar



[ ] Ägare till en Audi R8 (inte än...)

2012-05-10 @ 21:11:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0