120612

Sjukt trött, åskvädret som spökar kanske?
Jag får så sjukt dåligt med motivation att genomlida dagen. Vart är allt pepp?!
Tur att jag har världens bästa pepp i stallet!
Vi är ett så grymt bra gäng just nu, har man inte tid att åka ut är det alltid någon annan som kan ställa upp!
Och framförallt så har vi alltid roligt!


Hjärtat och jag red ut igår, det va vatten över hela ridbanan så det va inte så kul att rida där.
Hon gick iaf kanon! Hon brukar kunna vara "rädd" för vattenpölar men hon litar mer och mer på mig så igår trava och galopperade hon igenom dom så snällt!
Jag verkligen älskar min häst.
Otroligt att jag haft turen att få en så fin unghäst!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0