120611

Det känns som det va något superviktigt jag skulle göra idag, undra vad?!

Kanske kommer på det under dagen :)


Hoppas att det inte blir allt för dåligt väder i em, vill rida på banan idag och trimma lite av dom läxorna vi fick av Lina :)
Den ena va att man rider på en volt flyttat ut bakdelen några steg och sen rider rakt ut för ytterskänkel så hon trampar under sig ordentligt med bakbenen.
Det andra va flera tempoväxlingar på en långsida :)
Så det ska nog gå bra.
Saknar spegel dock när jag ska träna att flytta rumpan.


Och just det hemskaste någonsin hände i lördags!!!
Det va en mus i min havretunna! Och när jag försökte hjälpa den genom att luta tunnan så hoppa den mot mig!
Funderade på att stänga locket och köpa en ny tunna!
Men jag hitta en bättre plan så musen lever och havren är säkrad!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0