Underbara du!

Kom ut till stallet vid lunch och såg att Bästaste bästa Madde redan hade
mockat åt mig så va bara att fixa mat och byta vatten kvar.
Det gick ju på nolltid så Ragge och jag tog en lååång sväng i skogen.
Träna lite lydnad också vilket kan behövas...(!!!!)
Så vi körde lite vänta, inkallning och stanna innan han va framme hos mig.
Gick ganska bra efter ett tag.
Skogen är bra, mycket att lukta på för lilla Ragge!




Ikväll blir det lugnt.
Brukar alltid låta så men ikväll är det lugnt som gäller..
En filmkväll med mys hade ju vart helt okej iofs men vart hittar man
det sällskapet?


Jag får väl hitta någon lååååång film eller liknande att kolla på själv så flyger fredagen
säkert förbi!
Eller ta mig till gymmet, va pinsamt länge sen jag va där.
Hade tappat bort mitt kort men idag hitta jag det igen..
Va inte alls borttappat det va i plånboken, vet dock inte när jag fått det hjärnsläppet
och lagt det där i.. Brukar alltid va i träningsväskan eller i korthållaren...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0