Döda

Jag behöver döda någon.
Jag blir förbannad.


Jag tycker att jag hjälper till och ställer upp mkt.
Och då förväntar jag mig samma hjälp/vänlighet tillbaka.
Eller mot dom andra.
Det handlar inte om hela livet utan om en kort period.
Då måste man väl kunna få det att funka så det blir bra för alla utan
att det ska bli sura miner och hot?


Jag har inte haft något emot att hjälpa till och ställa upp
men när folk tycker att man vänder kappan efter vinden
eller blir sura för att man har en annan åsikt så är det klart man inte
vill ställa upp lika mkt längre.
Blir bara så trött, varför kan man inte försöka få det så bra som möjligt
ist för att någon alltid ska försöka få rätt?
Vi är väl vuxna människor och i slutändan så är det ju endå än själv som blir lidande!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0