Fuego

Har vart på Fuego/Zumba idag igen.
Gick mycket bättre den här gången nästa gång kommer jag nog va grym ;)
Haha, nä kanske inte riktigt än men det är sjukt kul!
Och man blir slut i kroppen utan att man ens tänker på det!


Hästen har gått som en klocka dom senaste dagarna är så sjukt kul
att rida när hon är pigg busig och tycker att allt är kul!



Min bröstkorg/mina lungor däremot är inte okej.
Vet inte alls vad det är.
Först trodde jag att det va träningsvärk men deet kommer bara på kvällen
och håller fortfarande i sig så tror snarare att det är något med min jävla sjukdom.
Men det ska inte stoppa mig från att fortsätta träna.
Får väl skita i att sova, drömmer ändå bara mardrömmar!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0