utlånad

Idag lånade jag ut mitt <3 till Madde.
Dom skulle rida ut hela högen och det är precis vad hon behövde
efter gårdagens träning!
Så hoppas bara att hon skötte sig så hon vill låna henne någon mer gång :D


Så idag är jag fri.
Har iofs insläppet men behöver inte känna dåligt samvete över att åka ut vid 8
och bara ta in och pussa lite på henne.


nu ska jag straxt kolla på greys och sen ska jag äta lunch.
Blir nog tonfisksallad idag.
Har ingen ork eller lust att göra något avancerat.
+ att jag ska gå ner 5kg till i augusti.
Madde.H gifter sig då.
Och på bröllop vill man va sitt finaste.


Har lite ångest över om jag ska färga håret brunt igen.
Hiss eller diss?
Kanske koppar?
från koppar är det ju lätt att bli brun sen, och koppar är tydligen årets
hetaste färg...?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0