Ugnspannkaka

Ooh vad god min ugnspannkaka blev!
Super nöjd.
Är även super nöjd över mina shorts jag köpte på HM.
Super sköna och lagom längd.
Det är så jävla fult när folk har för korta och när dom går så gnids
dom upp mellan benen, det är FULT!


Ska byta om snart och åka till stallet.
Imorgon får dom byta hage så då blir dom glada.
Ska fylla vatten i våran hage först bara.
Och så måste jag prata lite med Book´s om hur dom vill göra
nu i början vid regn och oväder.
Ska ju vara ostabilt väder den här veckan tydligen.



Jag har även hittat mitt gym kort igen!
Det har vart borta, men nu är det hittat.
Så ska ta tag i det lite också.
Ska det va så ska det.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0