Resten av ditt liv

Älskar Timbuktu´s nya låt!
Har skaffat spotify premium nu också så jag kan lyssna i mobilen
när jag solar hos farmor, VÄRT!


Har vart i stallet och borstat hjärtat samt så fick hon en ny sko!
Inte fyskam!
Så betala jag stall hyran också.
Sen har jag vart hos farmor och solat också.
Bara 2 timmar Hovis ringde mitt i och sa att han skulle komma.



Nu ska jag straxt laga mat.
Ska fixa matlåda också, Göran kommer få en hjärtinfarkt över att jag
överger kycklingsalladen ;)
Men åt räksallad igår får fan tänka på figuren!
;)

Jag hoppas, jag drömmer att marken du går på, går sönder
Vad som än händer.
Jag hoppas att ditt vin blir till vatten
Blixtar prickar dig
Hälsa till satan Vi hörs
Jag hoppas att olika olyckor händer
Du vet vad jag känner
Jag vet att du hörJag hoppas
Du får leva med dig resten av ditt liv


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0