Mygg

Ooh vad jag älskar mygg, gör inte ni också det?
Nääe på riktigt så har jag säkert 40 myggbett på benen,
det är inte okej!


Idag tog jag mig i kragen och tömkörde hjärtat.
Har tänkt på det i flera dagar men vädret har vart dåligt osv.
Idag gick vi ut i skogen iaf och tömkörde.
Hon va super duktig och jag också.
Vi gick "skjutbanan" rundan.
Är en bit av eljuspåret så vi passa på att trava där så vi blev av med myggen.
Jag har nog inte sprungit så mkt på säkert 1 år!
Eller ja jo sammanlagt så klart men vid ett tillfälle.
Så minst en dag i veckan ska vi tömköra i skogen så hon och jag får
röra på fläsket!
Sommar 2012?
Haha drömma går ju!



Nu ska jag kolla på Glee sen blir det sova.
Kotten ska va på bilsjukhuset halv 9 så bara upp med tuppen.
Inga problem iofs solen lyser in från halv 6 så jag brukar vakna till liv :)



Nehe, kisskiss bang bang!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0