Ängel

Ibland är alla kunder jääätte gulliga.
Dom säger hur fin man är osv..
Idag va en sån dag, säkert 8 st olika som sa att jag va fin/snygg idag.
Och sen kom det en kund.
Han va väääldigt berusad.
Han stod och sa att jag va en ängel och vacker som en vit diamant.
Sånt är inte okej.
Det är jobbigt och pinsamt.
Man vill inte vara otrevlig men samtidigt blir jag lite rädd.
jag och fulla människor är inte en bra kombo.
Han kom iaf fram 5 gånger och bara stod och tittade på mig.
Crazy!


Min hals svider och mitt skoskav gör ont.
Men jag ska ta tag i lite boll aktiviteter idag iaf.
Och så hoppas jag på sol till helgen.
Ska köpa mig en solhatt och sen ska jag sola i farmors trädgård.
Helst ska det va sol imorgon, utan blåst!
Deal?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0