2 timmar

Igår åkte jag till farmor och solade.
2 timmar lite drygt solade jag.
Tro på fan att jag brände mig fast jag smörjde in mig.
Men Farmor hade räddande efter sol så jag ser inte ut som en kräfta idag.
Och inte ska jag flaga heller.
Ska straxt åka till elgiganten och köpa mig en stav mixer.
Sen ska jag hitta fler roliga recept.
Hitta ugnspannkaka som man får äta i fas 1.
Så den ska jag göra till lunch idag.


Igår va en super dag.
Fint väder va uppe tidigt så han göra allt.
Hästen skötte sig när jag red, inte så så man aldrig vill hoppa av hästen
utan det va lite tjaffs och några luft hopp men hon gjorde allt jag sa till slut.
Och framförallt hon va super lugn i stallet.
Det är hon iofs alltid när vi är själva..


Idag ska jag nog tömköra i skogen.
Jag behöver motion.
Ska pumpa upp min yougaboll också så jag kan sitta på den och balansera.
Det är tydligen bra för magmusklerna.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0