Stalldräng sökes

Jag söker en stalldräng.
alla andra har det i stallet så jag måste också skaffa mig en.
En som kan mocka gärna rida lite också..
Bära allt tungt osv..
Någon man kan köra med helt enkelt!
Dom andra har ju iofs fler hästar men det är en princip sak.
Ska dom ha drängar vill jag också ha en!


Och det står ju helt klart att den jag valt för mitt privatliv inte
kommer passa som stalldräng så då får jag ha en dräng i mitt
ofentliga liv..
Fattar ni?
Stall livet = För alla
Privatliv = Inget för bloggen


Nu ska jag kolla ett avsnitt av 2½ men och sen sova!





Kommentarer
Postat av: Jessi

vem är denna mystiska man du träffat? blir ju otroligt nyfiken! ;)

2011-03-14 @ 11:04:15
URL: http://jessicaewalindfors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0