Skatte återbäring

Hmm, jag kommer vara nöjd i sommar när skatten kommer tillbaka.
Jag hade verkligen inte trott att jag skulle slå förra året.
Men tji fick jag, dumt att klaga däremot ;)


Nu ska jag äta någon macka och sen åka till stallet.
Ska rida ut i stormen på hjärtat.
Blåser det för mkt får det bli lite ridning på ridbanan..
Fast det är fullt med snö där så då blir det mest skritt...


Mitt ben har slutat göra ont..
Ist har jag fått samma smärta men i axel bröstkorg och bröst..
Så har inte kunnat sova på 2 nätter..
Jävligt skönt eller inte..
Först trodde jag att det va träningsvärk men det gör inte ont när jag
använder armen på dagen..
På kvällen spelar det ingen roll hur jag ligger det gör så jävla ont.
Måste hitta ett sätt att ligga på där det inte gör ont..
Jag hade hittat ett sätt med benet där det gick att somna iaf..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0