Noll koll

Jag vill vara 17 år igen och hångla upp killar jag gillar.
Killar jag inte gillar men som är snygg för den delen också!
Allt va så lätt..
Undra vad som hände, insåg man att man faktiskt inte kan bete sig
så utan att det är väldigt oseriöst?
Jag är ju inte ens seriös så vad är grejen?


Ska skaffa en stalldräng som jag kan hångla med som betalning.
En filmkväll och lite mat kan han få också.
Måste bara kolla så den andra godkänner det.



Annars då?
Jag blir så trött på mig själv.
Hur många gånger har jag inte skrivit samma sak.
Det kommer sluta med Kaos.
Endå kan jag inte sluta le fånigt eller klippa bandet ett tag.
Det skulle behövas 2 veckor utan dig.
Jag är FÖR beroende....
SUUUUUCK!

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Intressant sida du har! Jag har kollat igenom några av dina andra inlägg och jag diggar vad jag ser :D.

2011-05-08 @ 21:22:15
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0