MarieKex

Igår när jag kom ut till hjärtat hade hon ett sår
stort som ett mariekex på ryggen/magen.
Jag kan inte förstå vart det kommer ifrån.
Hur ska hon ha kunnat få in någon pinne under täcket dit upp?
Och det va inget märke på täcket som att hon hade blivit biten.
Suuuck!
Anyway, tvättade av såret och smörjde på salva.
Halva hästen måste fan snart bli tvättad för alla sår..


Blev oväntat jobb igår.
G va hemma med sjuka barn så jag fick hoppa in :)
Och idag är det helt underbart väder!
Så ska bege mig mot stallet om en stund.
Ska äta lite först och göra matsäck..
:D


SÅ jävla nice att vakna till underbart väder  ett  sms i världsklas
och bästa humöret!
Weeeie!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0