Idioter

Idag höll jag på att bli mosad 2 ggr av cp lastbilarna
som kör i minst 50 på våran lilla grusväg i stallet.
Alltså man får knappt plats att mötas 2 vanliga bilar där.

Först kom den iaf bakom mig när jag va ute med Geo,
10 m fram va det en "mötesplats" så jag tänkte att om han är smart så
saktar han väl ner så vi hinner dit.
Men icke när han är 1m från Geo´s rumpa så saktar han ner lite och gör ett "pys"ljud så Geo
får flyga ner i diket. sen gasade han iväg i full fart igen.

Andra gången va när jag skulle hem.
Jag har en som är ute och går på min sida av vägen som han ser klart och tydligt.
Endå så saktar han inte ner utan Gubben får typ kasta sig ut i snön och jag hamna
'typ också i snö vallen, lastbilen va 5cm från att ta mig sidospegel.
Men vem saktar ner för något...


Det ligger flera stall där det är ganska mkt trafik med tanke på att
dom bygger vägen och så är det VÄLDIGT många som är ute och går
där!
Man kan ju tycka att dom ska ha lite vett i huvudet men icke.
Deras stenar måste ju fram...
Idioter!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0