I'd go black and blue

Dags att sova..
Ska ju till frissan klockan 9 imorgon.
Bäst att vara pigg och vaken då.

Gick bra att jobba idag..
Det måste för övrigt ha öppnat ett horhus någonstans i närheten
av mitt jobb..
För nu i 2 månader har det kommit fler och fler utländska engelsktalande
Medelålderskvinnor...
Dom ser lixom inte ut som alla andra..
Och idag kom det in en som va väääldigt mysko..
Sa massa opassande saker om någon "dady"
Sen har jag sett dom stryka omkring om kvällarna...
Jag fantiserar förmodligen upp det här i mitt huvud..
Men ska fråga om jag får ta kort på den ena...
Då kommer ni se vad jag ser...



I know you haven't made your mind up yet

I'd go hungry i'd go black and blue
I'd go crawling down the avenue
No there's nothing that i wouldn't do
To make you feel my love


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0