Call Girl

Ooh, Hovslager tyckte det va väldigt trevligt med
en fin bild på lördags kvällen.
Hahaaa!
Jag dog lite när han tog upp det, jag trodde jag hade klarat mig.
Men icke.
När han gick sa han att jag gärna fick skicka ett mms om jag hade
tråkigt.. HAHAA.
Tur att jag har en lättsam hovslagare...


Ska straxt ut till stallet igen och ta in hästarna.
Det är skönt ute så dom får va ute lite längre idag :)


Hjärtat är lite halv halt på ena fram.
När vi travar på volten, det är vääääldigt knöligt och en liten volt
så känns hon inte helt ren.
men när det är på rakt spår och kortsidorna så märks det inget.
kan va att hon inte riktigt orkar, hon va så precis när jag fick hem henne också.
Inte halt men inte helt ren i traven.
Får väl se hur hon känns imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0